5 maj 2010

Bio

Novalie har pratat om att hon vill gå på bio nu ett par gånger. Vi har varit med henne en gång innan, tror det var ett år sedan. Då gick vi på Petsson och Findus, hon tyckte det var jätte spännande...

Så då tänkte jag att på lördag hade det ju passat bra eftersom Fidde ska på sin Klassträff. Så kan jag och Novis ha lite egen tid och lämna Lovisa hos pappa så länge..
Var inne nu för att se vad det fanns för filmer man kunde se, men det finns ju inte en ända... Så surt..

Det fanns typ en barnfilm och det var någon konstig kommer inte ihåg vad den hette. De va en sådan film som Novalie inte skulle förstå någonting av ändå och då är det inte roligt plus att då blir hon ju garanterat rastlös.. Men jag vet för ett tag sen när jag var inne och kollade, då fanns det massa bra barnfilmer som t ex Nicke Nyfiken och såna filmer. Det är ju det jag vill ska gå nu, minns jag inte fel så var det säkert 3-4 filmer då och nu finns det inte en ända. Kan dom inte fördela det lite gämnare..

Så i helgen blir det nog ingen bio för stora tjejjen..

Någon som har något annat förslag på vad man kan hitta på en lördagseftermiddag/kväll??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar