19 maj 2010

Jag bokar och bokar..

Nu är jag inne på min andra dag som bokare.. Alltså hemma då för mitt och familjens eget bruk.. Så nä, jag har inte fått något jobb eller nått..

Men igår så ringde jag runt och kollade massa aktiviteter till Novis och även till hennes syssling Josefine... Det blev en hel del sms fram och tillbaka, men det slutade iaf med att hon har blivit inbokad på dans i Habo och både Novis och Jossan har blivit inbokade på simskola i jönköping. Så till hösten drar vi igång allting,..

Sen bestämde jag mig för att börja med massage till Lovisa i Bottnaryd på torsdagar, om jag kommer att ha tillgång till bil alla torsdagar vill säga..

Jag mailade även med en kvinna från Kolmården om lite olika hotellpaket osv. Så idag ska jag väl lyckas boka in oss allihopa till Vildmarkshotellet med 2 dagars entre, delfinshow, bamses värld m.m. Det ska bli kul, och då är det våran familj som åker, Fiddes bror med familj och Fiddes kusin med familj (jossans familj) även svärfar Lasse förljer med..:)

Jag har bara varit på Kolmården en gång innan så det ska bli spännande att åka dit..

Jag håller även just nu på att boka in en hotellövernattning till mig och Fidde i Halmstad eller Falkenberg... Vi ska ju till Vallarnas i Juli och titta på "Stefan och Krister" så då passar vi på att ta en övernattning och njuta lite..:) Eftersom hotellet är gratis (vi fick ett värdebevis i julklapp på en övernattning) så känns det bra att stanna över natt, annars ade vi nog inte gjort det.. Så mamma ska ha tjejerna medans vi är iväg..

Men nu är det dags att fortsätta ta tag i allt och få igenom den här bokningen så att man kan andas ut.. Har ju aldrig blivit av att vi har bokat, dels för att vi har glömt bort det och dels för att jag tycker det har varit krångligt.. Så jag ringde till dom idag, och då har jag på nått sätt kommit in på fel sida när jag skrev in adressen.. Han sa att det var vanligt att det blev så, så han skulle maila mig en länk där jag skulle komma till rätt sida...

Längtar till helgen också, för då åker vi till pappas stuga och njuter av en härlig helg tillsammans med Cicci och Marcus med barn... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar