13 maj 2010

Trevligt.

Idag har vi haft en bra dag.. Om man bortser från natten och morgonen... :P Men efter det har det gått bra..
Jag och tjejerna har varit i lekparken och gungat, eller jag och Novalie gungade och Lovisa sov i vagnen. Fidde var i Ryd och letade efter älgbajs i skogen,, hahahah en mycket givande dag för honom.. Sen var jag och handlade lite i affären, medan Fidde spikade upp lite bräder på huset efter förra ägarnas fuskbygge som gjorde att det läckte in vatten i vårat sovrum.

Lagade mat, Flygande Jakob, mums.. Sen bakade jag och Emma en tårta som hon ska ha med till praktikens sista dag.. Gud vad tiden går, hon har redan bott här i 2 veckor.. Helt sjukt ju..

Sen när vi var klara med det så gjorde vi oss iordning för att ta en promenad bort till Thomas och Cilla där vi grillade och umgicks. Var en mycket trevlig kväll, det var skönt att komma iväg och umgås med lite folk :)

Nu är vi hemma igen och barnen ska stoppas i säng.. Fast Lovisa kommer nog dröja ett tag, lillpluttan har feber nu så jag tror ju inte att det blir så mycket sova inatt för våran del heller...

Men det är så småbarnslivet är har jag hört :P Så det är bara att kämpa på...

I övrigt känns nog livet helt okey i nuläget... Ihelgen blir det kalas för mamma och sen en tur till Barnens Dag i huskvarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar