8 maj 2010

Gooodislagret.

Nu har vi kommit hem från godislagret.. Novalies favoritställe... haha. Varje gång man går dit så säger jag till mig själv att jag inte ska köpa något, men ändå så lyckas jag alltid komma därifrån med en jättepåse... Skumt!.. :D

Vädret var ju inte det härligaste heller, det är ju svinkallt ute plus att det regnar, inget roligt alls.. Och bebis sov bara ca ½ timme, så hon är jätte trött nu men vill inte sova.. typiskt..
Jaja får väl hoppas att hon kan sova lite efter maten sen då, för det behöver hon..

Fördelen med att det är sånt här väder är att när man kommer in efter en utevistelse så smakar det extra gott med en varm kopp kaffe och lite mys framför brasan:D

Jag ska se om jag hinner kika runt lite efter en bikini, för det behöver jag en. Den jag har nu hänger ju i rumpan och det tycker inte jag är så snyggt.. Så vi får väl se om jag lyckas hitta en..

Ikväll ska Fidde gå på sin klassträff från 9:an på Karlssons. Får hoppas att han får roligt, det var ju inte jätte många som hade anmält sig från just hans klass men det är ju alla nior så han känner ju från andra klasser också...
Vilken tur att min lillasyster är här just för tillfället, (eftersom hon praktiserar här i Mullsjö under 2 veckor) så jag slipper vara själv med barnen, inte för att jag har något emot det, men det är alltid trevligt med lite sällskap...

Nu är det dags att ta tag i maten lite och börja förbereda för vad vi ska äta.. Något med kyckling blir det iaf, sen får vi se mer vad som finns i våra gömmor som man kan ha till..

Min syster tyckte att ni som läser ville ha fler bilder så här kommer en på mig och min kära syster.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar