3 maj 2010

Måndag..

Då var det måndag och vardag igen. Helgerna går så otroligt snabbt och veckorna med för den delen. Det är inget roligt för då betyder det ju att livet också går alldeles för fort...

Jag har redan hunnit slänga in en tvätt i maskinen så att den är färdig lagom till jag kommer tillbaks från dagis efter att ha lämnat Novalie...
Sen hoppas jag att det går att hänga ut tvätten idag så att jag kanske kan ta och tväta lite lakan.

Jag har ju annars en otroligt snäll mormor som brukar tvätta mina lakan bara för att hon har större maskiner och bättre utrymme att hänga på tork sen.. Men om det går att hänga ut tvätten är det mycket lättare att få det torrt plus att det går snabbare att torka och då kan man tvätta mer.. Smart va?.. :D

Jag hoppas att jag hinner ta itu med lite städning också. Sen skulle jag behöva anmäla Novalie till simskola och dans... Kommer ihåg att det var i maj man skulle göra det från förra året..

Vi har ju även våran hotellövernattning som går ut snart och den måste bokas en månad före ankomst så jag känner lite press därifrån också. Får hoppas att vi kan hitta någon barnvakt och en helg där vi kan sticka iväg... Det skulle ju ha passat ganska bra att hitta något i halmstad eller falkenberg eftersom vi ska dit 10 Juli för att titta på Stefan och Krister..

Vi får se hur långt jag hiner med alla "måsten" idag... Annars kommer det ju som tur är en ny dag imorgon..

Nu måste jag se till så Novis får i sig sin macka innan dagis, hon är ju inte den snabbaste på att äta direkt.. Vi har suttit vid frukostbordet snart 25 minuter och hon har fått i sig 6 bett kanske..

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar