2 maj 2010

Träningsvärk..

Att få träningsvärk i benen efter att ha bowlat känns inte jätte normalt, eller?!
Men det har jag lyckats med iaf.

Igår var vi som sagt och bowlade med jobbet. Jag hade riktigt roligt. Vi var i Tidaholm och hade bowlinghallen för oss själva, vi var 25 st så det behövdes :) Vi bowlade ca 1 timme sen gjorde vi ett avbrott och käkade lite mat, mycket god mat faktiskt. Jag åt potatisgratäng med kycklingfilé i en god sås (kommer inte ihåg vad det var för sås dock), och kokt broccoli och blomkål... Mums, sen drack jag ett gott vitt vin från Riesling till.

Efter det så bowlade vi igen i ca 1½ timme.. I början gick det jätte bra att bowla, men sen råkade det ju slinka ner några cider och lite vin :), och då gick det helt plötsligt inte lika bra att bowla, hmm konstigt :D

Men kul det hade jag även om det inte gick så bra i slutet. Problemet var nog att jag hade lite för roligt för när jag kom hem så snurrade det lite för mycket när jag la huvudet på kudden... Men det är sånt man får ta...

Det är ju tur att det inte är allt för ofta det händer...

Nähä nu har lillasyster kommit och stannar i 2 veckor, så jag ska ta och vara lite social...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar