1 maj 2010

Bowling med jobbet..

Nu har jag precis gjort mig iordning för att åka och Bowla och äta lite gott med jobbet..
Det ska bli kul att komma iväg lite och träffa alla från jobbet lite så att dom inte glömmer bort mig:P

Känns lite nervöst faktiskt eftersom jag inte har träffat dom på länge eller umgåtts med nån. Sen har det ju kommit till massa nytt folk som jag bara har sett så där i förbifarten när man varit och handlat...

Men det ska säkert gå bra, får vi hoppas...

Är ganska trött idag också. Var uppe tidigt eftersom vi skulle vara i stan kl 10.00, sen kom vi inte hem förräns kl 17, så det var bara för mig att hoppa in i duschen och fixa till mig...

Men nu är jag färdig så jag kan ta det lite lugnt innan Fidde får köra ner mig till jobbet där vi ska träffas 18.30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar